Rmys01 benimde 10 ay oldu ocakta bir düşüğüm oldu ondan sonra olmadı bir daha 1,5 yıllık evliyim her ay aynı umutla gidip test yapıyorum kan veriyorum olmayınca üzülüyorum arkadaşlarımın çocukları oluyor onlar adına seviniyorum ama kendi adıma da üzülüyorum istersen istemez