Ebru222 Canım az bile morarmış. Benim resmen kocaman büyüklükte morarmalar oluyordu kizariyordu hatta bazen kanıyor normal bu tür şeyler. Katlanacagiz mesleklerimiz için. Umarım sağlıcakla kucağımiza alırız. 💓
melekanesi Ebru222 teşekkür ederim canım. Herşey meleklerimiz için değil mi. Sağlıkla gelsinler de biz herşeye katlanırız.
melekanesi Kubraeva Herşey meleklerimiz için değil mi zaten. Sağlıkla gelsinler de daha ne isteriz ki. Hemşire bana şimdilik karnından, sonra koldan devam edeceğiz dedi.
ahsenin_annesi27 Mavilibulut bende 35. Haftayım artık göbeğimde deri altında kalıyor koldan yapması zor mu
Mavilibulut ahsenin_annesi27 ben göbeğimden cesaret edemedim bebehime zarar verecekmiş gibi hissettim. Zaten kendim iğneden çok korkarim eşim yapıyor ama zor olmuyor
Nasippp Kumru2960 morarmış yere tekrar vuruyor musunuz üzerine yani ben korkuyorum morarmış yere tekrar vurmaya yanına köşesine vuruyorum ama morarma büyüdü
Adenmasal Canım morarma normal bende kaç aydır kullanıyorum ve hep göbeğimden yapıyorum korkma bir sürü sonra acımıyor sadece bi yanma oluyor o kadar
Aknkbr melekanesi bnde de öle karnımda yer kalmayınca kolımdan vuruyorum kolumda aynı dayak yemiş gibiyim 😔
halitefe melekanesi canım morarmaya yapacak birşey yok malesef benimde morarıyor hatta daha fenası oluyor ama ilacı yavaş enjekte edersen hiç acımıyor oldukça yavaş enjekte et ilaç yakıyor çünkü iğne değilde
Sabihak Bende sizler gibi iğne kullanıyorum hanımlar göbekten yapmaya cesaret edemedim bir türlü kolumdan vuruluyordum hemşirem bacaktanda vurabilirsin dedi kollar pert olunca hemşirenize sorup dönüşümlü vurabilirsiniz 😊