edaslan merhaba hastanelerde yeni doğan için mama veriliyor. doktorumz çantanızda tercih edeceğinz mama olsun dedi. kullanıpta memnun kaldığınız bebekte olumlu etkisi olan mama var mı? aklımda golden goat, evolvia ve similac
Nidaabaserr edaslan henüz kullanmadım ama yenidoğan da çalışan bi arkadaşım aptamil önerdi ondan aldım bir kutu 😊
RuzgarsMommy Bize hastaneden hipp aldirdilar iyi ki hipp kullanmışız Kaka yaptırıyor hipp icinde probitotik var O sayede yenidogan bebek ilk kakasini yapinca sarilik riski düştü cok hafif atlattik
ilknurosman Canim o bebekten bebege degisiyor mesela benim kuzenim bebisine aptamil gaz yapti baska bi arkadasin bebegine yapmadi bi arkadasimin bebegine sma gaz yapti kuzenim sma dan memnun yani o bebegin bunyesine bagli bisi