Agjflgknn Kızlar chicco next to me alıyorum nevresim olarak alanlar ne aldımız içine yoksa diktirdiniz mi
Sibelozgr Agjflgknn ilk başlarda yorgan yastık kullanılmadığı için çok gerek olmuyo nevresime diye düşünüyorum bende aldım anne yanı yorgan kullanmayı düşünmüyorum.
Gyyildiz Ben içine reflü yatagı üzerine muslin bebeğinde üzerine mevsime uygun battaniye kullanmıştım