Ayca24 0-3 ay için çok almanı önermiyorum canım bebeğin iri bi bebek olabilir elinde kalır kullanamazsın. Ben o şapşallığı yaptım askılı, yarım, uzun kollu zıbınlardan toplasan 20 tane var 🤦🏻♀️ sen 3-5 tane al zaten yetersiz gelirse tamamlarsın açıkta kalmaz çocuk. Normal dışarı kıyafetlerini hep 3-6 aldım ben çünkü 6. ayından sonra yaza giriyoruz. Şimdiden 6 ay sonrasını alıp riske atmadım. Sende mevsimle bebeğinin ayını hesapla ona göre hareket et bana kalırsa 🤗 şimdiden hayırlı olsun 💜