Handan04 madem zarar veriyor neden yapıyorlar o zaman? 1 sene once bende dusuk yapmistim kürtaj filan olmadım sonrasında 1 yıla yakin zamandir denememize ragmen hamile kalamadım rahim filmi çektirdim ve hic adet olmadan hemen hamile kaldım. 4 aylik olduk şimdi.
Biraz aciyor ama dayanilmicak bir sey degil doktorunla görüşüp uygun görürse yaptir bence