Kbr0121 Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim aşırı derecede vajina dudaklarda ağrı ve üst bölümlerde ağrılarım var bu erken doğumun belirtisimi?
buseyusuf27 Kbr0121 değildir cnm bebek asagı donduyse onun baskısıdır mrk etme zaten nişan ve suyun gelırde sancıların duzenlı olursa dogum olur
Hazalperi Kbr0121 bende 32 haftalık hamileyim 3 gündür benim de çok ağrım var bende korkmaya başladım geçmedi ya doğum belirtisi olabilir mi
Ronyaseda Kbr0121 Canım o haftalarda benimde başladı muayeneye gittim doktor kontrol etti hiç bir sıkıntı yok bak normal dedi, ama yinede doktorunla konuş istersen
Kbr0121 Ronyaseda inş benimde bir sıkıntım yoktur. Pandemiden dolayı gidemiyorum hastaneye bklicem bakalım gecmezse ağrısı gideceğim hastaneye.