Merhaba hanımlar.. bir aksilik çıkmaz ise inşallah normal doğum düşünüyorum
pandemi döneminden dolayı çok hareketsiz kaldık malum. 20 haftayı bitiriyorum bugün Allah izin verirse 21 haftaya başlayacağız ve 3 gündür kış hazırlıkları yorgan battaniye yika cigne derken hafif hafif hareketlenmeye başladım ama devamını da getirip egzersiz yapmak istiyorum ancak ilk gebeliğim ve çok bilgisizim 😕 evde neler yapabilirim tavsiye verebilecek arkadaşlar var mı 😌😌🙏🏻🙏🏻