Gldn18 Merhaba kızlar, 21 haftalık ikizlere hamileyim Ankara üniversitesi tıp fakültesinde kontrollerime gidiyorum bilen var mı doğum için ücret talep ediyorlar mı ?
Edizhanmom Gldn18 bende oraya gidiyorum devlet hastanesi zaten orası özel oda vs var. Ama özel muane istersen ücret alıyorlar o isteğe bağlı
Gldn18 Edizhanmom döner sermayeye bağlı ya o yüzden işleyişleri biraz daha farklı oluyor kontrole gittiğimde vezneye sorarım .