Prensesim2018 Arkadaslar ruya gordum dogurdugumu ama cok guzel bir ruyaydi bir oglum oluyor ve dikissiz agrisiz bir dogumdu bu ne demek benim gibi ruya goren varmi ??
BusraTi36 Valla ben de rüyamda bebeğimi gördüm dün gece. Doğumuma 16 gün var ve bugün sancım başladı. 😆 Acaba doğuracak miyim diye düşünüyorum şuan
Prensesim2018 BusraTi36 bende yuzunu gordum ama super bir dogumdu keske gercegide oyle olsa okuduguma gore hamile kadin gorurse dogum yapacagi anlama gelir ve guzel bir ruya
Zehasve Ben 1 hafta önce görmüştüm çokta güzel di ama bel gör ki 7 günüm var Doğum için ama ne sancı ne nişan ne su hiçbir şey yok 😂