Merhaba kızlar, doktorum 20. Hafta kontrolünde plasentanın biraz aşağıda olduğunu söyledi. Detaylı ultrasona gittiğim doktor da aynı şekilde olduğunu ama bu haftalar için sorun olmadığını takip etmemizi söyledi. Bu şekilde olup plasentası sonradan olması gereken yere gelen oldu mu? Doktorum yürüyüş yapmamda vb hiç bir sakınca olmadığını söyledi sizin dikkat ettiğiniz şeyler neler?