Sibelkarakaya Sibelglgakn benimde ikinci dozu olduğum halde aradan üç gün geçti sol kolumun üzerine zor yatıyorum ara da baya yanıyo kolum
Mevsimmrkc Beni 16. Haftamda çağırmışlardı aşı için ama normalde 20. Hafta vuruluyor diye gitmedim kuzenim doktor oda haftayı karıştırmışlardır sen yine 20 de git dedi bizde bekliyoruz. Çok Ağrı oluyor mu acaba .
Sibelkarakaya Mevsimmrkc ilk dozu olduğun zaman kolun biraz şişebilir soğuk kompres uygula buz tutabilirsin aşı vurulduğun yere iyi geliyo hemşireler de öneriyor zaten bunu ilk bi kaç gün kolunun üzerine yatmakta zorluk çekiyosun sonra geçiyo 😇
tuanagokce Doğum esnasındaki aletlerden veyahut herhangi bir kesik ile sağlık sorunu yaşamamak için. Çünkü hamile insanın bünyesi zayıf oluyormuş ve herhangi bir yara bile geç kapanıyormuş
Turkerg Iki dozu oldum ben de. Ilk dozda sol kolum agrimisti bir gun boyunca. Uzerine yatamiyodum pek. Ertesi gun gecmisti. Ikinci dozda bir agri yasamadim. Sanirim vuraj kisiye gore de degisiyor hatta ayni kisi vursa bile o anki pskoljisine gore de😂
Mevsimmrkc Aada Zaten son 10 yıl içinde vurulduysanız tek doz yeterli deniliyor ama doktordan doktora farklılık gösterir heralde.
Aada Mevsimmrkc sanırım düşük tehlikesi de yaratıyormuş bu aşı öyle okumuştum. Ama doktoruma güveniyorum. Kendisi öyle söyleyince tek doz vurdurdum