pptya01 Benim de iştahım çok 13 bitiyo kusmam bitti yaklaşık 2 kilo hemen almışım gaz şişkinlik de çok var
rabiass Ozi1234 aslında bnde öyleyim kuzum da bünye meselesi galiba . Sen çok almışsın biraz frenle kendini 😘😘