Pembe-mavi Belki sizler için bir faydası olur. Bende çok bebek hasreti çekmiş biriyim. Duayı şimdi gördüm ve paylaşmak istedim
Pembe-mavi TunarinAnnesi afrasil ben yapmadım bilmiyorum o yüzden. Ama birine faydası olur diye paylaşmak istedim. Ama daha önce bilseydim yapardım. Zaten çevreniz de okuyabilir diyor. Tanıdıklarınızdan rica edebilirsiniz. Tabi öncelik niyet. Ben meryem süresini çok okudum. Sizde okuyun. Rabbim her isteyene nasip etsin inşallah