Edakman merhaba ben de 13+5. haftadayım, aynı durumdan muzdaribim bazen saplanıyor geçiyor sanırım bebek büyüdüğü için içeriden gerilmeler oluyor biraz araştırdım kanama yoksa ve uzun süren geçmeyen sancılar değilse normal olduğunu söylüyordu. Bu hafta doktora gittiğimde soracağım. Bir de ılık duş iyi geliyormuş