Bende çıkmadı ama bel ağrısı bacak ağrısı diz ağrısı şişliği herşey var hayatım zehir oldu 31 haftaya girecek. Daha dün gece hastanedeydim dizimdeki şişlik yüzünden . Şeker genetik de oluyor canım bizde kimsede yok bendede çıkmadı mesela. Zayıf olanın ana babasında oluyor gebelik şekeri çıkıyor kilo fazla etkili değil bence bu konuda