Bsremre Kızlarr 39 haftalık oldum. Belimde ve kasıklarımda çok ağrım var. Bebek hareket ettikçe artıyor bu ağrı. Cumayada randevum var. Bu ağrıyı cumaya kadar çekecek miyim böyle ?
Bsremre Ky2406 ya anlayamıyorum geçen hafta gittiğimde gene 2 gün böyle ağrım oldu. Doktor 2 cm açılman var dedi. Şimdiki ondan da şiddetli. Napıcam bilmiyorum. Çok kasılıyorum. Ağlıycam artık
Ky2406 Bsremre kasılmalar yanlş bilmiyorsam 5 dk bi geliyosa sıklaştıyda doğum başlangıcı bence rabbm saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin