Sumeyyeyucel Suan 26 haftalık hamileyim . 12-13. Haftalarda uçuk çıkardım ve malesef Dudak üstümde uçuğun izi kaldı. Başına gelen var mı bu hep kalacak mı acaba 🥺
Eessrra Canım benimde 1 aylık gebeyken dudağımda çıkmıştı ama lekesi falan kalmadı. Eğer ellemez ve travazol krem sürersen geçer hemen inşallah iz falanda kalmaz