Nisa46 Merhaba hamilelikten şüpheleniyorum adetim geçti göğüsüm ağrımıyor ama sert bide akıntım var çok fazla derece de akıntı da koku olması normal mi yaşayanlar yazabilir mi
sabr_sukur_dua Nisa46 Merhabalar canim akintinin kokulu olmasi enfeksiyondan kaynaklaniyor bildigim kadariyla umarim sende ki bebis belirtisidir ama yinede doktora danis 🥰🥰
Bebislerimiz Adetin gecikti regl olmadin test negatifse kan testi ver canim insallah guzel haberler alırsın 🙏🏼