Bebiss123 doktorunuz vermişse zarari yoktur diyecem ama demiyecem hamilelikte içilir mi diye araştirin bakin 5 ay önce şiddetli sancim vardi 4 ped afedersiniz yeşil akintim oldu o gun sokağa çikma yasagi vardi mecbur ambulans geldi bilmediğim hastaneye goturdu kadin doğum bakti bebekte sorun yok dedi acile indirdiler enfeksiyon var dedi 2 ilaç yazdi doktor ya guvendim aldim içtim 2 saat sonra uyudum uyuduktan 3 saat sonra uyandim altim islanmiş wc ye kalktim kan revan içinde kalmişim hemen acile gittim bebeğin kalbi durmuş suni sanci verdiler ölü aldilar benden sonra ilaçin yan etkilerine baktim kan pihtilaşmasi yapiyormuş doktora söledim anladin ilaç dan kalbi durduğuna ama diyemedi