Ilossssss ya biraz hormonların da etkisi var biliyo musun ruhsal duruma çok etkisi var hormonların. Kaygılanman çok normal ben de yaşadım ilk başlarda hatta bazen durur durur eşime ‘biz daha kendimize bakamıyoruz tembeliz bebişimize nasıl bakacaz’ filan diyorum 😅 ama kucağımda bebeğimi hayal edince korkularımı unutuyorum 🙈 bi de benim şöyle bi huyum var, sevmediğim birini düşünürüm mesela ‘o bile doğurdu büyüttü ben mi yapamayacam’ derim kendimi gaza getiririm, araba kullanmayı da böyle öğrendim 🤣 güzel olan herşeyin zorluğu var hayatta, çocuk sahibi olmayı isteyip olamayanları düşünüyorum şükürler olsun diyorum, rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. İşte böyle böyle telkin veriyorum kendime, sen de dene çok iyi gelecek ☺️