Mrvsyrr Selam kızlaaar 36.haftamdayım ve hala hangi bezi kullanacağıma karar veremedim kızım olacak inşallah 🥰molfix düşünüyorum ama fikirlere açığım yardımcı olur musunuz?💜
buseyusuf27 Mrvsyrr biz prima premium care aldık 2 paket primadan şaşmam kardesıme de arkdasımada ondan almıstık gayet kalıtelı
sukayhanacar Mrvsyrr prima pure protection aldım ben ama doldurmadım 3 paket aldım. sevmezse o zaman bakarım dedim. ıslak mendil kullanma taraftarı da cok değilim evdeyken yıkamayı düşünüyorum hep ama dısarıda falan yine prima aqua soft aldım kullanmak için 9lu paket
Gokceeebade Mrvsyrr yeni doğan bebeklerde genellikle hep alerji oluyor pişik oluyor benim önerim 2 istediğin bi markadan en küçük paketlerinden al hangisi pişik alerji yapmazsa onu kullan 🤗
Zeynep_35 Mrvsyrr prima premium care kullanıyoruz memnunuz bızım alerjı sorunumuz var aralıklarla premium cateden baska markalar fenedık ama hepsı alerjı yaptı