Kızlar bugün ikili test sonucumu göstermek için dra gittim fakat benim drum yoktu başka bi dra muayene oldum , ultrasonla bakınca dr kanaman oluyor mu diye sordu bana, ben de olmadığını söyledim , bebeğin eşi rahim ağzına yakın kanaman olabilir dedi. Aranızda ayni durumu yaşayanlar var mı ? Endişelendim dr öyle deyince