Aselm25 Kızlar sağlık ocağına gittiğimde 12 haftamda başlayayım diye damla vermişti kaç damla kullanacağımıda söylemişti ama unuttum ben kaç damla kullanacaktık acaba bilen varsa söyleyebilir mi
Snszasla Aselm25 doktorlarin fikri değişiyor bu konuda canım mesela ben günlük 5 damla şeklinde kullanıyorum ama Farklı kullananlarda var
Serifeisitmir Aselm25 canım bence doktoruna bir sor benim doktorum kullandirmadi bana cunki bama verdiği vitamin ilacının içerisinde tüm vitaminler vardı ekstraya gerek yok dedi
Aselm25 Serifeisitmir ben daha bir vitamin kullanmaya başlamadım sanırım birdahaki kontrolde verecek doktorum haftaya kontrolüm var
Sedaca Aselm25 bende 5 damla olarak kullanıyorum sız 5 olarak kullanın bence doktorunuza gıdınce de sorun ona gore degısırsınız hıc bır sorun olmaz
yumukeller Aselm25 devit 3 se bana 9damla demişti sağlık ocağı doktoruma sormuştum oda aynı şeyi söyledi. Coledansa 2damla yeterli
efendimannem Aselm25 benim ki ampul şeklinde hepsini içiyorum. Doktor damla olarak kullan filan demedi
Kiwi12 Aselm25 monovit D3 mü bnaa da vermişlerdi decavitle kullanımda 5damla decavit biterse sadece damla kullanilirsa9damla dendi