Fatovebebegi merhaba guzel anneler bir hastane yilda kac kere zam yapabilir 70 tl idi 100 oldu simdi 125 tl oldu doguma da zam gelmis 2250 tl olmus sezeryanda 3 bin olmus yasal mi acaba muhasabe ile konustum biz az yapitoruz piyasaya gore zammi diyor
Berillafcisari Fatovebebegi bende o hastaneye gidiyorum hastane güzel doktorları güzel ama çok pahalı evet muane 125 mi olmuş yenir bir şok birde zorunlu sezeryan ne kadar olmuş bilginiz var mı paket mi sordunuz acaba
Fatovebebegi minik0507 ben uc hafta once gitmistim simdi pazartesi gidicem bugun aradim zam gelmis yani surekli oraya giden icinde yapiliyor bu zam ne yapicam bilmiyorum devlet hastaneleri zaten almiyor doguma mecbur yapicam orda fmm doktorumdan cok memnunum ama zamlar beni cok uzdu
minik0507 Fatovebebegi bende saadet hanima gidiyorum. En son ayin 22 sinde gittim normal fiyatti . Zamlandiysa gercekten artik abarttilar yani ya.
Berillafcisari minik0507 saadet hanımdan memnunmusunuz ben nergis hanıma gidiyordum bir kaç kere acile gittiğimde saadet hanım vardı ona gittim şuanda ona gidiyorum ama nergis hanım mı saadet hanım mı karar veremiyorum
Fatovebebegi minik0507 bide diyorki piyasaya gore az zam yaptik iki kere zam mi olur ya ne yapicam bilmiyorim
Fatovebebegi Berillafcisari sezeryan 3 bin sadece duz normal dogum 2250 tl epidiriel biseyelr dedi 500 tl fark dedi o ne demek bilmiyorum
Bebislerimiz Fatovebebegi diger hastanelere gore evet daha dusuk musteri cekmek icin yapilan politika iste yil sonuna kdar 200 olacak heralde
Srfgl Bende bugün gittim muayene ücretleri 125 normal 2250 sezaryen 3000 olmus mart nisan gibi yeni zam yapmışlardı simdi tekrar yapmışlar sadece saadet hanım için gidiyorum çok iyi bir doktor yoksa hastane çok da iyi değil
Zumraesra Her hastane neredeyse senede 2 kere zam yapıyor. Pendik yüzyılda gecen sene öyleydi. Birde ocakta zam gelir kesin