Asoooo13 Merhaba ovulasyon testlerim hep çift çizgi acaba neden oluyor yani gebe değilim adetin 18.gunu ama hala çift çizgi bide resim yukleyemedim
Anneolmayahasret Asoooo13 ov testi hep cift cizgi cikar. Yumurtlama gununde c cizgisi t gibi koyu cikmasi lazimm… her ay ayni gunde yumurtlama olmaz degisir gunleri. Siz yapmaya devam edin
Asoooo13 kesin bi pko tanısı almadım zayıfım fazla tüylenmem yok insilün direnicne bakıcam öyle kilo alamya yada yemek yemeye bi düşkünlügüm yok varsada ben şuan bilmiyorum siz o 2 ay yakalayadınız mı hiç mi pik olmadı
Asoooo13 Anneolmayahasret biraz fazla koyu sankı evet ikisi aynı asla degil ama geende t de c ye yakın koulukta adetime 12 13 gün var ne ara yumurtlayacagımda adet olacagım anlamadım ilk tecrubem bide hşç bilmiyorum
Anneolmayahasret Asoooo13 testelerin resmini atta bakalim canim google hizli resimden yukleyip alttaki linki copy yapip buraya yapistircaksin