glsmmc Kızlar günaydın. Dün gece post açmadım diye sanmayın ki doğurdum😂 39+5 den selam olsun. Aşırı bir mide bulantım var anlamadım neden. Son zamanlarda böyle olan var mı acaba?
MYstryy glsmmc doğum yakin olunca mide bulantisida oluyomus bazilarinda oyle derdi anneannem ne kadar dogrubilmem 😊
Nur_nur06 glsmmc bende doğum belirtisi diye biliyorum o yüzden her an midem bulanır doğum başlar diye midemi çok doldurmamaya bakıyorum kusmamak için 😅
Nur_nur06 glsmmc 38+3 ben de doğurmak istiyorum kilodan dolayı çok beklersem sezeryan olacak gibi doktorum bu hafta doğsa iyi olur demişti ama tık yok
glsmmc Nur_nur06 yok çatı muayenesi yapmadı doktorum zaten bebek çok iri değil doğurursun dedi, sancın gelince bakarız dedi
Edaerd Mide bulantısı bu ayda sancı ve acılma diye biliyorum ilk dogumum da başıma geldiği için. Dikkatli olmanızda ve doktorunuza danismanizda fayda var
glsmmc Edaerd ikisi aynı anda mı olmuştu peki sizde? Yani hem bulantı hem sancı mı vardı? Çünkü hiç sancım yok şu anda sadece bulantı