Selam , 13+4 haftalığız bulunduğum evden başka bi yere taşındım . Hem işe gidiyorum işten 5 te geliyorum o saatten yatana kadar temizlik yapıyorum tek başıma . Hiç sakınmıyorum da kendimi ama tedirgin de oluyorum . En çok da kalbinin durmasından korkuyorum bebeğimin nedense ?