Curiousmumy Merhaba anneler Genelde çin takvimine yanlış bakılıyor cinsiyeti belli olan varsa kendi doğum tarihini hamile kaldığı ayı bebegin cinsiyetini yazar mısınız Burdan tutma oranı konusunda bir analiz yapacağım.
Dakss Bana kız görünüyor Çin takviminde bu hafta dediki doktor erkek 😄 12.07.94 doğum tarihim haziranda hamile kaldım
Curiousmumy Tugce1803 https://ovulationsignsdev.blogspot.com/2018/05/chinese-calendar-baby-gender-2020-to.html?m=1 Birde burdan bakın
Curiousmumy Merve_seda normalde bende inanmam ama cevremde bende dahil 5 kişi de de doğru çıkınca merak ettim gercekten
Dakss Curiousmumy yani ovulasyonum 14-20 arası sonuçta Çokta Haziran sonu olmuyor. Ama ben sizin gönderdiğiniz takvimi inceledim kız görünüyor baktığım kadarıyla. Sonuçta Allah bilir canım illa Çin takvimi doğru olacak diye bişey yok
Neslihan1903 Curiousmumy Çin takvimin şöyle bir kuralı Çar mevcut yaşının üstüne doğum tarihine göre 1 veya 2 yaş ekleyerek bakılıyor herkes komple yanlış bakıyor çünkü Çinliler anne karnında Bebeğin yaşını saymaya başlıyorlar ayına zamanı göre değişiyor bazı bebekler doğduklarında 2 bazı bebekler 1 yaşında oluyor bilmem anlatabildim mi 🤗
Elif_kuzucum Curiousmumy benim kızım olacak ama Çin takvimine göre erkek olması gerekiyor 😀24.07.1991 hamile kaldığım ay şubat
Prensees Kızlaarrr 💕 Çin takvimine göre 1 yaşmı eklıyım 2 mi anlamadım ? Anlayan bakabılırmı Acaba. 25.12.1998 doğum tarihim 10.07.2020 son adet tarihi