Dakss Sekerpare16 mide sorunu geceleri başlıyor resmen sabahları hergün olmamakla birlikte kusmalar eşliğinde devam ediyor😂 bu hafta ikili testte cinsiyet öğrendim ben 🙈 bide her akşam 10-11 arası burun tıkanıklkğı nefes darlığı ve öksürme yaşıyorum var mı sizde de böyle şeyler
sntn Sekerpare16 mide bulantılarım azaldı ama anlatılmaz midem yanıyor ve kaynıyor birde kasıklarıma çok kramp giriyor 3-4 gündür
Ada34 Sekerpare16 bir gün iyiyim bir gün çok midem bulanıyor ama yumurta, peynir falan yiyemiyorm hiç🙁 sebze ve meyve sadece bakalım inşallah yakın zamanda düzelirde tüketirim bnde henüz 11 haftadayız cinsiyet öğrenmedik bakalım sağlıklı olsunda yeter ki☺️
Sekerpare16 urazaslan ben çok yiyemiyorum ama mide bulantım vs yok çok üzülüyorum besleyemiyorum diye.Ve cinsiyeti 13.haftadan sonra öğrenirsin diyolar mümkün mü ki
kuzeylianne Sekerpare16 ben 12. Haftada öğrendim. Erkek dedi. Ama 1 ay daha bekle netleşsin dedi tamam dedim. ☺️
Sekerpare16 Dakss benim hiçbir sorunum yok mide bulantısı yanması baş dönmesi vs hiçbiri.11+4 deyim ben bi kere bile yaşamadım.Siz kaçıncı haftadasınız?test ne zaman yapıldı?
Mutlumklnc Dakss ikili teste öğrendiniz mi ya kesin mi acaba benimde 11+5 cumartesi 12 haftalık oluyoruz tam ikili tarama var inşallah öğrenebiliriz 🙏
Dakss Sekerpare16 12+4 üm bugün ultrason tarihine göre, iki gün önce taramam yapıldı ozaman söyledi doktorum
Dakss Mutlumklnc yani açıkcası kesin diye bende diyemiyorum değişedebilir ama herkes erkek değişmez kız olsaydı değişebilirdi diyor bakalım 15-16 da tekrar soracağım 😅
Sekerpare16 Ada34 tabii ki sağlıklı olsun o iyi olsun gerisi önemli değil.Ama gelişimine destek olamıyorum diye de üzülüyor insan 😔
Ada34 Sekerpare16 evet bnde üzülüyordum ama geçen gittik gelişimi iyi korkma dedi üzülmek daha da kötü etkiler elimizden geleni yapalım biz gerisi Allaha kalmış canım. Zorla yersem daha çok tiksiniyorum kusuyorum o yüzden tiksinmemek için zorlamıyorm sebze meyve de yeterli arada da tek köfte yiyebiliyorum et falan asla istemiyo canım🙁 ha birde çorbalarıma ilikli kemik suyu koyuyorum en azından et yemiyorum die
Ada34 Sekerpare16 doktorum imkanın varsa ikili üçlü uğraşma fetal dna yaptır dedi bana canım yaşımda 34 çünkü bende dün yaptırdım bakalım sonuç bekliyorum 10 gün içinde gelir dediler onda cinsiyette söylüyorlarmış doktora imkanın varsa öneririm