Kalayciseymaa Aralık anneleri son durumlar neler bakalım ayrıntılı ultrason çektirdiniz miii şeker yüklemesi yaptırmayı düşünüyor musunuz 🤗 kaç kilo aldınız son durumlar neler
mn4734 Kalayciseymaa benimde 15 20 aralık zamanı bakalım hayırlısı inşallah hepimiz için 🙏🏻😘 detaylı ultrasyonu yaptım canım çok şükür olağan dışı birşey yok . Şeker yüklemesini doktorum önerdi ama ben yapmak istemiyorum yapmadım da daha 😘☺️ Allhın izniyle sağsalim bebeşlerimizi kucağımıza alırız🧿🧿💙
Neslihankk Kalayciseymaa 25 haftalık minnoş anneler de dahil mi 🤭🤣 13 aralık gözüküyo bizimde doğum tarihimiz 2.Oğlum olucak Baybars 💙 Detayli ultrasyonumuz yaptırdık çok şükür Gayet sağlıklı ve abisinin kopyası resmen 🤭 49 kiloyla hamile kaldim 58 olmuşum su an 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
deniiizz Kalayciseymaa 22 haftalığız detaylı ultrasonu yaptırdık çok şükür her şey yolunda ☺️ şeker yüklemesi yaptıracağım ama henüz doktorumla görüşmedik tarihini
Yasanixxxx Kalayciseymaa 25 haftalık hamileyim herseyi yaptırdım ve kilo almadım hic.. kızımı bekliyoruz💜💜
Kalayciseymaa mn4734 amin canım benim aynen bende senin gibi düşünüyorum şeker yüklemesi yaptırmak için neredeyse 4 5 saat hastanede kalmak gerekiyor bu pandemi sürecinde bende yaptırmamayı düşünüyorum 🙂
Kalayciseymaa Neslihankk tabi ki dahil❤️ oh maşallah size bende 5 kg aldım bakalım bir kızım var şimdi de şehzademizi bekliyoruz hayırlısıyla ❤️ ama hala isim bulamayangillerdeniz🤦♀️
Bgmky Kalayciseymaa 23. hafta içindeyiz bizde detaylıyı yaptırdık çok şükür herşey yolunda. Doktorumuz şeker yüklemesi hakkında hiç bişey demedi bize. Neden acaba 🤔
Zeyyno_ Kalayciseymaa Ayrıntılı ultrasona girdik şeker yüklemesi gerekirse bakalım 25 haftalığz 4Kilo aldım 🤰😌 İnşallah almam😒çok almışım 😂😂
Deletedmom95 Kalayciseymaa 24 haftalık olduk oğlumla 🤗 detaylı yaptırdık şükür ki bişeyimiz yok. Şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyorum 😇
Kalayciseymaa Deletedmom95 aynen bende canım ayrıntılıda şükür bişey çıkmadı şeker yüklemesi yaptırmayı bende pek düşünmüyorum 😊
Figen Kalayciseymaa bizde 25 haftalık olduk şükür. Detaylı ultrasonu yaptırdık bizim göbek kordonunda 3 yerine 2 damar çıktı. Buda bazı anomalilere sebep olabiliyormuş. Dua edin inş her şey yolunda gider sağlıklı doğar bebeklerimiz 🙏🏻
Duygu4444 Bizde 24+1 olduk. Doğum 23 Aralık gözüküyor🥰 Şeker yüklemesi yaptırmayı düşünüyorum. Sizlerde de karın ve bel ağrısı falan oluyor mu☺️
Kalayciseymaa Duygu4444 evet balım oluyo malesef kasıklarımda karnımda sürekli var hatta bugün nts çekildi ultrason da bakıldı Bi sıkıntı yok büyüme atağından olabilir çok yorulma dedi doktor
balyanakoglum 22+3 ten merhaba 👋 detaylı ultrason yaptırdık problemimiz yok hamd olsun ilk 3 ayım ağlayarak geçmişti 😔 24 haftada doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum şeker yüklemesi isterse yapıcam. 1.5 kilo almışız 🤭
Kalayciseymaa balyanakoglum aaa neden ağlayarak geçti peki Bi sıkıntı mı var doktordan neden memnun değilsiniz
Cansualiasaf Kalayciseymaa selam ayrıntılı ultrason düşünüyorum ama şeker yüklemesin sıcak bakmıyorum hayırlısı inşallah🌸