Pinarnar Benim 33 hafta fakat ikiz bebeklerim olucak şuan baya baya batmadan sancıya dönüştü gibi acana buda normal mi 😒😒
NurEmree Bende çok oluyor doğumuma 7 gün kaldi aşırı bir batmalar oluyo hem otururken hem ayaktayken 😑