Benimde sizlere bi hikayem var arkadaşlar normalde 7eylülde doğum yapıcakdım sezeryan ile sonra 31agustos da gece saat 1de sancı girdi ama 1saat aralıklar la 5saat öyle durdum sancı değildir dedim ve hiç uyumadım sabah saat 7de sancım çoğalmaya başladı hemen dr yazdım ki sancılarım var doğum yapıcam galiba bana dediği kelime şu gelebilirsin ebeler bakar tamam dır saat sabah 7 41de sancım tavan yaptı ama görmeniz lazım asla duramıyorum ve dedimki ben doğuruyorum kanama oldum bide sonra taksi ile yolda Ailem hastaneyi birdaha aradı ama konuşamadım geliyoruz biz dediğin de dr tatildeymiş 7eylğl yani beni doğum yapacağı tarihte gelicek miş ben daha da kötü oldum o hastaneye nasıl giderim şimdi dedim hemen özel Levent hastanesine girdim orda da 2saate yakın sancı cekdim o sancının tarifi yok ben hayatımda böyle bi acı yaşamadım tahlillerim yapılmak zorunda kaldı tekrar sonra beni sezeryana aldılar sonra oğluma kavuşdım sağ Salim onu görünce dünyalar benim oldu hastaneden okadar memnun kaldım okadar ilgilendiler ki Allah razı olsun hepsinden şimdi bebeğimde bende iyim Allah doğum yapcak bütün annelere sabır versin