Ben 3 aydır kullanıyorum onu, şu an 14. haftadayım. Doktorum nbl’nin vitaminini önermişti, ama hiçbir eczanede bulamadım. Eczacı ona en yakın içerik bu dedi ve onu kullanıyorum. Doktorum da hiç önemi yok markanın o da olur dedi. İçeriğinde alınması gereken miktarda folik asit de bulunuyor, diğer gerekli vitamin ve mineraller de.