Arkadaşlar 29+5 im çok şükür
ilk 3 ay malum göğüsler ağrıdı gerildi sonra geçti şuana kadar da hiç bişi yoktu. Derken Dün sabah sadece sağ göğsüm geneli değil baş iç çekirdek ve uç kısmı ergen gibi ☺️ Ağrıyor ama sol da hiç bişi yok 3. Trimestır dalgasımı bu?
neden sadece sağ 😕