snmacan 35. Haftada kasılmalarım başladığında doktorum dikkatli olmamı söylemişti. O zaman sordum hurmayı ne zaman yemeliyim diye 37. Haftadan sonra yiyebileceğimi söylemişti. Bazı insanlar ilk haftalardan itibaren yediğini söylüyor birşey olmamış ama doktorum bana erken yemememi söyledi. Kişiden kişiye değişiyor belki de ama 37. Hafta ile birlikte bebek gelişimi tamamlandığı için yenmesi daha mantıklı.