Çok merak ederek soruyorum. Corona döneminde normal doğum yapan arkadaşlar.. dogumhanede maske taktınız mi ? Doğum yapmış bi arkdaş yazmis doğum sırasında maskeli çıkarmama izin vermediler diye.. bende hafif nefes darlığı var ilk doğumunda da hava vermişlerdi devamlı ve maske zorunluluğu varsa cidden sezeryan düşüneceğim. 😔