Günaydın herkese, arkadaşım için yazıyorum şuan, 25 haftalık hamile dün doktora gitti suyu azalmış, bebeğin gelişmesi yavaşlamış, bu sıkıntıyı yaşayan var mı aranızda? Suyu arttırmak için ne yapabilir? 1 hafta sonra kontrole gidecek, o zamana kadar arttırabilir mi suyu?