Aykem tedaviden sonra ilk adet bitiminde olması hem tutunma açısından hemde döllenme açısından daha aktif diye duymuştum. İçini ferah tut. Sonuçta bir operasyon geçirdin. Ve artık bebek olsun diye düşünmekten vazgeç ki piskolojik olarakda gerçekten etkisi var. Geçmişi bir kenera bırak. Tüplerin kapalı oldugunu yeni öğrenmişssin ve ilk denemen öyle düşün kafan rahat olsun. Rabbim en kısa zamanda kucağımızı sağlıklı hayırlı evlatlarlar doldursun