Aykem Canım geçmiş olsun. Aynı süreçleri emin ol bir çoğumuz yaşadık ben de dahil olmak üzere. 2 yıl benim de olmadı. (Öncesinde ve sonrasında da 2 tane kaybım oldu bu arada) Rahim filmleri, onlarca ilaç, genetik testler öyle yıprandım ki bu süreçte. Ancak kesinlikle şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki tecrübeyle sabittir. Ne zaman pes ettim. Rabbim sana bırakıyorum olacaksa olur olmayacaksa kaderimdir razıyım dedim. O ay sadece çok afedersin 2 kere denedim. Ve hiç ama hiç umutlu değildim. Sırf eşimi tatmin etmek için olmuş bir birliktelikti. ve ben psikolojimi bozmuştum resmen bu süreçte. Her ay aynı hüsran 2 yıl boyunca bir de araya kürtajlar girince dağılmıştım. Ama o ay o mucizeyi yaşadım Hamd olsun. Umudumu kestiğim ay Rabbim emanetini gönderdi. Şimdi minik kızım karnımda 7 aylık. Evet zor bir hamilelik geçiriyorum ilaçlar, sürekli yatış, yasak ilişki, düşük tehlikesi vs ama şükürler olsun ki kafamı boşaltıp herşeyi düşünmeyi bıraktığım ay hamile kaldım. Tavsiyem sana da bu biliyorum düşünmemek elde değil bunu bende 2 yıl boyunca başaramadım ama o yorgunluğun ve bozuk psikolojinin etkisiyle o an herşeyi bırakmıştım. Yoksa bana da çok dediler kafanı boşalt bak gör sonucunu diye. Bende kendi kendime diyordum içimden kolaysa siz boşaltın yaşamayan bilmez konuşmak kolay. Nasıl takmayayım nasıl boşaltayım kafamı diye. Hatta doktorum bana dedi ki Merve sen bu kafanı boşaltmadığın, bu saçma düşüncelerden kurtulmadığın sürece senin asla çocuğun olmaz kızım tedaviyi sonlandırıyorum bir kaç ay ara verelim psikolojik olarak ne zaman toparlanırsan o zaman devam edelim diye. Çok gücüme gitmişti ama Rabbime sonsuz şükürler olsun dediğim gibi mucizem karnımda şuan. Allahım gönlüne ferahlık versin. Tez vakitte hayırlı haberlerini buradan duyabilmemizi nasip etsin. İsteyen herkesin kucaklarını doldursun inşaAllah. Kusura bakma çok uzun olmuş 🤭