Nmkllll Merhaba anneler. Doğacak bebegimin kişisel bakım ürünlerini alicam uni baby almayı düşünüyorum ama kararsizim siz ne önerirsiniz fikir almak istedim.
mikican Nmkllll şampuan losyon pişik önleyici krem olarak mustela aldım. Islak mendil sleepy bez prima premium care deterjan olarak da duru granül sabun aldım
Cansummm Nmkllll tüm bakım ürünlerini mustela aldım canım. Bebek bezi ve ıslak mendili de prima pure aldım. İnşallah memnun kalırız ☺️
Naren1 Nmkllll bende uni baby alcam her şeyi incik incik polyester mi kumaş bambusu antibakteriyel mi vs incelemekten strese girdim artık her anne evladı için en iyisini istiyor azcık detaycılıgı bıraktım uni alcam
busravolkan Biz ıslak mendilini, şampuanını, deterjanını falan hep UniBaby aldık. Pişik kreminde Sudocrem düşünüyorum. Bebek bezi olarak sleepy’i tercih ettik.
Unlukacar Ben tüm bakım ürünlerini mustela aldım canım bebek bezi ve ıslak mendili prima pure serisinden aldım
Pinkyellow Nmkllll ben sadece sıvı deterjanı i uni aldım geri kalan losyon şampuan sabun göğüs ucu kremimi hep mustela aldım bide pişik kremi sudocrem aldım
ilknurosman Nmkllll pisik kremi sudocrem islak mendil ve bezi sleepy saf su bambu ozlu aldim bebek uagi ve losyonu jahnsons baby sampuan dabsebamed tercih ettim canim ben insallah memnun kaliriz bakalim
yasen1 Sampuanda cok kararsızım dalin düşünüyorum ama mustellada olabilir bilmiyorum . Islak mendil slepy aldik bezide slepy alcaz. Deterjani uni baby olcak💙 Saglikla gelsinlerrr
Reysare Şampuan pişik kremi losyon mustela almayı düşünüyorum daha o tür şeylerini almadım😁bez sleppy düşünüyorum ıslak mendil almayacağım evde kendim suyu kaynatıp ılıtıp organik pamukla silmeyi düşünüyorum