Huri54 Kızlar Bugün 5. Haftamın ilk günü kesemi görmek için yarın doktora gidiyorum çok heyecanlıyım her gün erken uyanıyorum uyku tutmuyor 😨 Sohbet edelim erkenci anneler 🤭
Huri54 Hafize35 kese görünür diye düşünüyorum ben pazartesi 748.70 di beta hcg çünkü görürüm dimi bi daha da iki hafta sonra giderim doktor bir şey demezse sana da hayırlı olsun sen kaçtasın🥰
Tugce0158 Benimde o civarlarda görünmüştü hatta belki 4 haftalıkken 6+3 de kalp atışını duyduk.sonu güzel olsunda hayırlısıyla tez vakitte keseyi de bebegide kalp atışınıda duyarsın inş 🙏
Huri54 Tugce0158 doktor güzel artmış Demişti ben aslında Bugün gidecektim ancak belki görünmez diye cuma ya aldım yarına her gün iki kat katlıyor ya 😍