Merhaba güzel anneler. 18+5 haftalık hamileyim. Bir oğlusum olacak. Fakat karnım hiç belirgin değil. Hatta dar bi tişört de giysem dışarıdan sanki hamile değilmişim görüntüsü veriyor. Acaba bebegimi iyi besleyemiyor muyum ondan mi büyümüyor karnım? Sizin durumlarınız nasıl 😏