bebisinanne aynı duyguyu bende yaşadım hafta sonu ne kadar kötü olduğunu anlatamam ağlamaktan elim ayağım birbirine karıştı resmen o kanı görünce benimde İlk gebeliğim ve hiç bir şey yokken oldu acile gittik alttan muayene ile baktılar kese gözüktü ama bebek gözükmedi kanama hâlâ da devam ediyordu yani progestan yazdı gönderdi şu üç gündür birşeyim yok ama hala çok korkuyorum 😔