SnglD Merhaba kızlar 6.haftam hastaneye gittik çocuğun gelişimini öğrenmek, kalp atışını duymak için ama kalp atışı yok dedi doktor ama kese oluşmuş içinde bebek varmış haftaya tekrar gelin dedi. Bilgisi olan var mı??
Bilge35 SnglD acele etme sakın . Duyarsınız daha zamanı var 9 haftada duyan bile duydum. Senin durumunu bende yaşadım 2 defa 1 hafta arayla gittim kalp atışı için. Duyduk. Allah hayırlı huzurlu bi süreç nasip etsin
betulgokkaya Aynısını bugün bende yaşadım 6 hafta 2 günlük bebeğim ama duyamadı. Alttan muayene etmek istedi ona da dayanamadığım için bakamadı. Haftaya gel tekrar bakalım dedi. İnşallah güzel haberler alırız 🙏🏻
Cmnkubi betulgokkaya biraz daha sabredin aynen Rabbim inşallah güzel haberlerle kalp atışını da duyurur🙏🏻🙏🏻
Bernaaa Korkmayın hanımlar önce kese görünür sonra kalp atışı duyulur zaten ...6da keseyi gördük 7+5 di yanılmıyorsam kalp atışını duyduk😁😁😁
Ayseguls SnglD canım merak etme Allah’ın izniyle 1-2 hafta sonra duyacaksın. Ben de 6.haftada duyamamıştım. Sonraki hafta çok az derinden gelmişti. Ama 8 de çok net duyulmuştu. İ
TCSevimMerveDoruk Ben 8’de duymuştum acele etme sakın. Kalp atışı yok kürtaj mürtaj deselerde bekleyin. Hemen duyulmayabiliyor. Sağlıkla canlansın inşallah
Cmnkubi @Sng SnglD bende 7/8 haftaya doğru duydum geriden de geliyo olabilir anca bence stres yapma bi pıt pıt sesi rahatlatır yakında🙏🏻🙏🏻
Aybukealtintas SnglD bende 7. Hafta da gittiğimde çok hafifce geliyor gibiydi duyulmadı doktor ancak vajinal ultrasonla duyulur dedi bende gerek yok dedim bir sonraki kontrolume 11. Haftada gittim o zaman duyabildim🙏