Freedom01 Mybabyizmir ola bilir canim. Karin bolgesinde agri oldugundan zaten normaldir. Bendede olmuwdu
babymrv Mybabyizmir bende de oluyor canım 12.haftamda olmuştu bide şimdi 23 haftalığım ara ara hala oluyor. Doktorum rahim göbek deliği hizasına çıktığı için normal demişti