Kumru2960 Kızlar Meryem Ana otunu nasıl yapıyorsunuz. Bu benim ikinci gebeliğim ilkinde hiç aklıma gelmedi ama bunda yapmak istiyorum. Usulu nasıldır. İçmek gerekir mi ne kadar içilir neler okunur bilgisi olan var mı
Aselberkan Kumru2960 nas Felak Ayetel.kursu ve Meryem suresi okunuyor sancı basladiignda suya konuluyor doğum bittiğinde sudan cikartiliyor okunmuş sudan birkaç damla icebilirsin