ben de 40+1’deyim. Hiç sancı belirti vs.yok. Doktor sezaryanla alalım dedi. Her şeyin de normal olduğunu söylüyo. Bebeğin başı tam yerleşmemiştir kanala dedi. Beklemeyi tercih ettim ama, suni sancıyla bikaç gün sonra yatış yapmalı mıyım? İlk gebeliğim ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.