Abzekh Kubraeva canım o haftalarda çok hissedilmiyor zaten daha çok küçük olduğu için büyüdükçe daha net daha çok hissediyorsun hareketlerini 😂
Kubraeva Abzekh ay oyle olsun ikinci gebeligim oglumla arasinda 7 sene var resmen hamileligi unutmusum bir korku icinde oluyor insan
Abzekh ilknurosman bende aynı durumdayım doktor gelişimi iyi heran bekle dediğinden beri hadi artık diyorum 😂
Abzekh Kubraeva 2. Le araya uzun süre koyanlar pek hatırlamıyor 😬 bende net olarak baya geç hissettim ama ben pek oturup dinlemiyordum sıkılıyordum. Bide çok az hareket ediyordu kımıldıyordu mesela eşime bak bak diyordum bir daha tık yok 😂😂 bu son ayda çok haraket ediyor
Hvva70 Abzekh ay valla canım al benden de okadar, saga sola döndüğümde uyuyacakken kenarlarıma öyle bir vuruyorki tikim var bende haliyle huylanıyom Bi ara bos bulunup eşeksıpası demişim refleks ile, yani hareketleri baya sertleşti 😅🤣
Abzekh Hvva70 bende saydırıyorum yeter artık yaaaa diye 😂 bazen o kadar uzun süre tepiniyor ki yoruluyorum artık 🥴
ilknurosman Abzekh bende valla canim doktor yarin gelsede sasirma korkma gayet iyi sen hazirlikli ol dedi bekliyoruz ama daha gunumuzu vermedi doktor ani bisi olirsa bekleme gel direk dedi bekliyoruz bakalim 😁