Abzekh genellikle sag tarafa yattigimda, sanki belime veya böbregime kadar vuruyor gibi his ediyorum. Cok acimiyor ama garip bir his rahatsiz edici. Sol tarafa yattigimda cok olmuyor. Sanirim plazenta o tarafta oldugu icin fazla arklara gecemiyor 😂😂😂